wtorek, 2 grudnia 2014

beauty news november 2014

Hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi. Ostatnio w Rossmanie pojawiła się nowa promocja 1+1 kosmetyk gratis, a więc i ja musiałam z niej skorzystać i zrobić tak zwane "zapasy". Tak naprawdę nie potrzebowałam niczego konkretnego, ale skoro już musiałam coś kupić, to wybrałam te produkty, na które w regularnej cenie nie skusiłabym się, mimo iż od dawna chciałam je przetestować. Jeżeli miałyście bądź macie któryś z tych produktów, to dajcie mi znać jak u Was się sprawują i czy chciałybyście zobaczyć jakiś konkretny z nich w teście na moim blogu. 
Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do komentowania! :*


1.  Astor, Skin Match, Fusion Make - Up w odcieniu 100 Ivory


2.  Bourjois, Flower Perfection, Fond de Teint w odcieniu Light vanilla


3.   L`Oreal, True Match The Foundation Super Blendable w odcieniu N1 Ivory



A tutaj swatch kolejno każdego z podkładów


4.  Astor, Skin Match, Twist Concealer Pen w odcieniu 001 Ivory
(z góry przepaszam za zdarte opakowanie)


5.  Manhattan, Soft Compact Powder w odcieniu 1 naturelle


6. Bourjois Blush róż do policzków odcień 10 Chataigne Doree



7.  Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Volume


8.  Rimmel, Exaggerate Waterproof Eye Definer 


9. Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear
 Coral Reef 405
 Cherry Red 160
 Fuchsia Power 320


10. Sally Hansen, Double Duty, Strengthening Base & Top Coat



Zapraszam na mojego Instagrama !

Miłego wieczoru :*

8 komentarzy:

  1. Fajny post!
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystałam z tej promocji :)
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w Rossmanie i nie widziałam tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że używamy tych samych kosmetyków ! Chociaż ostatnio próbuje się przekonać na podkłady z Catrice.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Catrice używam czarnej konturówki do oczu jest świetna! A co do podkładów, to za wiele o nich nie słyszałam, chyba czas, to nadrobić :)! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajny post , używam również ten tusz z MAXFACTOR :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń