piątek, 26 grudnia 2014

christmas tag 2014 ♥

Hej Kochani!

Nadeszły święta i chociaż u mnie za oknem pogoda nie jest wcale świąteczna, a cała aura świąt spowodowana brakiem śniegu trochę podupadła, i szczerze mówiąc wszystko przypomina mi bardziej Wielkanoc, to nie ma się co załamywać. Święta to przecież nie tylko ulice pokryte białym puszkiem i płatkami lecącymi z nieba. Najważniejsze w tym czasie jest to, aby spędzić je z rodziną lub przyjaciółmi w miłej atmosferze.

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?


Przygotowania do Bożego Narodzenia zwykle zaczynam tydzień przed, jest to zazwyczaj sprzątanie. Jeśli chodzi o gotowanie to zwykle trzy, cztery dni przed, razem z mamą i siostrą zabieramy się za wszelkie wypieki czy też sałatki.


2. Posiadasz kalendarz adwentowy?


Może zabrzmi to trochę dziwnie, ale dopiero w tym roku dowiedziałam się, że coś takiego wogóle istnieje!.


3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Zapewne nie będe oryginalna, jeśli napiszę,  że jest to "Kevin sam w Domu" lub "Kevin sam w Nowym Jorku". Te dwa filmy kojarzą mi się z dzieciństwem, co czyni je moimi ulubionymi

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Haha, jednym ze wspomnień jest zwabianie kolędników do domu mojej babci i zamykanie im drzwi przed nosem, to strasznie ale prawdziwe :)


5. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Zdecydowanie jedzienie!  Szczególnie barszcz czerwony z uszkami, no i jak chyba wszyscy prezenty!

6. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Ubieranie choinki razem z siostrą :)

7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Coldplay - Christmas Lights
Dean Martin - Let it Snow!
All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
Wham! - Last Christmas

8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

W tym roku, po raz pierwszy w moim życiu, będę mieć żywą choinkę!



10. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Białe lub niebieskie :)

9. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Oczywiście mandarynki!

11. Odliczasz dni do świąt?

Gdy byłam mała to odliczałam, teraz raczej nie.

12. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Szczerze mówiąc to bardzo rzadko maluje paznokcie. Wszystko przez mój nałóg obgryzania. Jeśli już udaje mi się je zapuścić, to zdecydowanie czerwony!

13. Ulubiony zimowy napój?

Herbata! Tej zimy głownie piłam Lipton Mango i Brzoskwinia.




14. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 

W tym roku na firankach razem z siostrą powiesiłyśmy aniołki oraz śnieżynki, a na parapecie niebieskie światełka. :)


Na dziś to tyle, koniecznie  napiszcie mi jak Wy spędziliście w tym roku święta oraz co znaleśliście pod choinką! 


Wesołych Świąt



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz