sobota, 13 grudnia 2014

haul grudzień - ciuchy♥

Hej Kochani!


Na wstępnie chciałabym Was przeprosić za to, że ostatnio nic się tutaj nie pojawiało. Powodem był mój laptop, który odmówił posłuszeństwa i zepsuł się. Na szczęście wszystko jest już w porządku, a ja spokojnie mogę wrócić do blogowania. Swoją drogą to miło jest raz na jakiś czas odpocząć od komputera :)

Ostatnio były mikołajki, więc razem z moim chłopakiem postanowiliśmy się wybrać na małe zakupy. Moim celem była kurtka zimowy i ciepły szalik. O dziwo udało mi się kupić to, czego potrzebowałam, jak i to, co było mi zbędne . Ale nie wszystko co zbędne dla mnie, jest zbędne dla Was, może właśnie tego szukałyście, ale po prostu nie wiedziałyście do których sklepów zajrzeć . Również wczoraj w moim rodzinnym mieście odwiedziłam SH oraz "chińczyka", tam również udało mi się znaleźć perełki!
Dajcie mi znać w komentarzach co myślicie o moich zakupach i napiszcie o tym co Wy kupiłyście w ostatnim czasie! Ja obiecałam sobie, że do końca grudnia koniec z ciuchami. Miedzy innymi dlatego też dzisiaj dodaje ten post, żeby mnie nie kusiło do kupowania . W najbliższym czasie planuje jeszcze haul kosmetyczny i test szminek z Goldenrose Velvet Matt Lipstick, więc napiszcie co o tym sądzicie. Buziaki, trzymajcie się ciepło:*


1. Kurtka H&M ;200zł




2. Szalik Cropp ; 39.99zł



3. Szalik Cropp ; 34.99zł



4. Rękawiczki Centrum Chińskie 11zł




5 .Bluza H&M 39,99zł


6. Koszulka H&M 29.99zł





7. Sweter SH 10zł



8. Sweter SH 3zł




9. Bluzka SH 13zł



Miłego weekendu :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz