sobota, 6 grudnia 2014

Inspiracje miesiąca - listopad ♥

Hej kochani!


Dziś chciałabym się podzielić z Wami inspiracjami miesiąca, czyli rzeczami, które w poprzednim miesiącu szczególnie przypadły mi do gustu. Uważam, że ten temat jest ciekawy. Nie wiem jak Wy, ale ja często błądzę po serwisie YouTube i innych blogach w poszukiwaniu czegoś, co mogłoby mnie zainteresować i zabić nudę, jednak nie zawsze udaje mi się coś znaleźć. Dlatego postanowiłam, że stworzę własny kącik inspiracji, gdzie będę dzielić się z Wami tym, co cieszyło mnie w minionym miesiącu. Wszystko podzieliłam na 12 kategorii. Oczywiście nie w każdym miesiącu będą występowały wszystkie, bo nie zawsze udaje mi się znaleźć coś ciekawego. 




Film ♥

Zacznę od tego, że co tydzień ja i mój chłopak oglądamy filmy lub bajki. Stała się to nasza weekendowa rutyna. Tym razem w pamięci zapadły mi dwa filmy. Pierwszy to "Zostań jeśli kochasz", w oryginale "If I Stay". Jest to typowy dramat, czyli mój ulubiony gatunek. Film przedstawia widzowi losy utalentowanej muzycznie dziewczyny, która w wyniku pewnych zdarzeń zostaje zawieszona między życiem, a śmiercią przez jeden dzień. Musi zdecydować, po której stronie zostanie. Moim zdaniem film jest naprawdę świetnie zrobiony, daje do myślenia i uzmysławia człowiekowi, co w życiu powinno być najważniejsze. Film jest niezwykle wzruszający, także przed obejrzeniem  zaopatrzcie się w paczkę chusteczek :)





Kolejny film godny polecenia to "Blue Ruin" - "Błękitny Wrak". Zostaje w nim przedstawiona historia człowieka, który na pierwszy rzut oka jest kloszardem. Jego spokojne życie zostaje zakłócone przez informację od miejscowych władz. Zmusza go to do podjęcia bardzo radykalnych kroków, zmienia się w mściciela, by bronić swoich bliskich. Wymierza sprawiedliwość na własną rękę tym, którzy kiedyś rozbili jego rodzinę. Film trzyma w napięciu, fabuła i jej ukazanie jest bardzo interesujące. Zachęcam wszystkich miłośników thrillerów!






Muzyka 


Zdecydowanie listopad należał do zespołu "Coma" i płyty "Zaprzepaszczone Siły Wielkiej Armii Świętych Znaków". Oto kilka utworów, których namiętnie słucham:

"Listopad"

"Daleka droga do domu"

"Święta"



   Jedzenie/Picie 

W zeszłym  miesiąc pokochałam Zieloną Herbate Lipton Pomarańcza i Mandarynka! Idealna na jesenno-zimowe wieczory, koniecznie musicie jej spróbować!






Ubranie 

Biorąc pod uwagę, że jest już zima, nie mogę zapomnieć o tym, by pokazać Wam mój sweter! Kupiłam go za jakieś grosze w SH. Jest bardzo ciepły i myślę, że będzie on ulubieńcem całej zimy, a nie tylko listopada!






Inne


Na sam koniec chciałabym napisać nie o czymś, tylko o kimś, a mianowicie nowym członku mojej rodziny. Idzie zima, a na ulicach czy w bramach można spotkać wiele bezpańskich zwierząt, które szukają domu. Kocham zwierzęta, więc nigdy nie przechodzę obok nich obojętnie, zawsze staram się je dokarmiać. Kropkę, bo tak ją nazwałam, znalazły moje dobre koleżanki w jednej z miejskich bram. Prawdopodobnie żywiła się resztkami ze śmietnika, a spała w starej kanciapie zabitej deskami. Kiedy się o tym dowiedziałam, następnego dnia od razu poszłam we wskazane przez nie miejsce, a oczom ukazała mi się piękna, ale i strasznie wychudzona oraz zaniedbana mała kotka. Na oko miała 6 tygodni. Od razu zaniosłam ją do domu i zaopiekowałam się nią. Ze skrajnie wychudzonej, brudnej i zapchlonej zwierzyny, już po tygodniu widziałam pięknego, małego, czarnego kotka z mnóstwem energii. Tutaj apel do Was: jeżeli w Waszym mieście są bezpańskie zwierzęta, nie przechodźcie obok nich obojętnie. Jeżeli macie możliwość zaopiekowania się nimi, zróbcie to! Jestem przekonana, że one na pewno Wam się za to odwdzięczą. Jeśli tak jak ja pomogliście już jakiemuś zwierzakowi, napiszcie mi w jakich okolicznościach do tego doszło.






Pozdrawiam Was, buziaki :*






1 komentarz:

  1. nie oglądałam żadnego z tych filmów. jeszcze :D
    ale słodka Kropka ♥ ludzie niestety czasem bywają bezduszni...


    * --> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---*

    OdpowiedzUsuń